11 May 2011

i need you to complete it !


salam . da berabad lamanya kecik ta update entry an ? actually . kecik na g taw . skung kecik da tataw ape yg kecik nak dalam life kecik . kecik ase cam kanak2 ribena . p tah . lau jadi kanak2 rebina kecik hepy bub ta payah pk tntang masalah . sekarang kecik jadi kanak2 ribena yang tatau ape makna idop then PROBLEM asek datang je . awak . thankzz la olwez folow ape yg saye buad . awak nak taw . saye sayang awak . ag satu . saye cube tok tak nak sayang awak . bub kalau saya sayang awak . awak akan jauh dari saye . jadi kalau bley saye tak nak sayang awak . saya taknak awak pergi dari idop saye . awak taw ? saye perlukan awak dalam setiap nafas saye . awak ates aye ta paham awak ? p awak ta penah nak buad saya paham ngan LIFE n KEADAAN awak . awak pon anggap ta anggap je saya dalam idop awak . saye pon tatau la wujud atau tak dalam mind awak . awak ate saye pk ukan2 . tah . saye tatau . ape yang saye cakap ni bukan2 atau betul . p itu yang saye rase . saya bukan la hipokrik . saye pon da ta mampu na idop macam dulu . saye tatau mane bahagia tu hilang . saye tak rase saya ade dalam jasad saya . saya tak rase saya ade sekarang . bub saye ta pernah sedar ape yang saya buad . kadang2 saya rase macam hilang . p saya pon tatau ape yang hilang . saye cuba tanye diri saye . ape yang tak kene . p tah la , saye pon ta paham la . saye ase cam baik maty je . p mmg itu yang saye nak . saye da tadew bahagia pon . jd wat pe saye nak idop kan ? kalau saye maty tak kan ade org akan saked kan saye lagi . saya pon takkan tambah dose . selama saye idop . belom pernah saye rase saye betul2 menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah yg betul2 sejati . tadew sape penah nak didik n bawak saye ke jalan tu . jadi da tadew makne kan saye idop ? sampai saye sendiri tak rase ape yang saye buad . tah . saye . tah la . saya tatau camne nak buad diri saye paham ngan soklan yang saye tanye diri saye sendiri . erm .. saye harap sangat one day . saye berubah n maty dalam iman bukan dal;am kekufuran . 

No comments: