27 May 2011

tolong sedarkan saye !!



assalamualaikum . mudah mudahan antara kalian dilimpah rahmat . semoga allah melindungi kalian dari bala bencana . amin ~ insyaallah . pertama sekali mizz na shakap . mang mizz tadew mud sangat malam ni . tah la . ape nape ? bagaimanah ? ape ? macam2 persoalan kan ? saye tak rase awak suka saye . saya tak rase awak ade perasaan yang same macam saye . saya tak rase saye ade . saye tak rase maseh adekah peluang ? saye tak rase sye layak . saye tak rase awak perlukan saye . saye  , sedar sape saye . awak . sedarkan lah saye dari terus ade perasaan kat awak . saye ase cam nak nages . tatau nape . ttbew je . sumpah arini rase lain . saye rase saked . saye tak rase saye saked aty . bub sape lah saye kan ? tok buad awak suke saye . awak ade hidop awak sendiri kan ? awak pilih sendiri . saye tak layak tok suroh awak ade perasaan yang same macam saye . kenapa TAKDIR tu ta penah menyebelahi saye . bila saye ade perasaan kat someone , saye ta penh dapat balik ape yg saye rase . seolah2 saye memang sepatotnye sorg2 . tah . tatau la ape yg saye merepek ni wak . saye taw awak ta sayang saye . saye dapat rase . insyallah ape yang saye rase tu mang betul2 wujud . camne nak sedarkan diri saye tok ilangkan perasaan kat awak ? saye buntu . due tige menjak ni nape tah . asek ramai je yang nak jauh kan diri saye . dah banyak kod . semue punca dari saye sendiri . terlalu bangang + siyal + skew amek hak org + SELFISH !! hamek kaw !! tu sume perangai siyal kaw taw ta ?? kaw nak kaw je . p org lain kaw ta penah pk kan !!! tu la balasan yg kaw dapat !!! saye , sedey wak . adekah saye akan hilang awak gak ? :'( . saye taw . hidup yang saye nak ta penah dapat . msty saye pon akan kehilangan awak kan ? ermmm ,, camne lah kan ? kalau awak ade orang lain . secare jujornye . saye redha . mudah mudahan itu yang terbaik tok saye .... 



iringan air mate :
mizz Lowly

No comments: