28 March 2011

maafkan aku .

Post ini ditujukan kepada Dak Kecik.....

Baca dan pahamkan apa yang aku tulis ni.......tiap kali aku masok room je...
nmpak ko mesti spam2 tu apehal....??? tu yang jadi persoalan aku tu!! dulu aku penah gak wat cam ko tu....tp bukan alasan aku sebab xde kawan...setakat suka2 je...tp skang aku dah ok kot....dan skang ni....yg bebudak ni tegor kau....apasal kau g maki2 xtentu pasal....ko sedar x sedar!!! yg aku paling marah nye...aku tegor kau...skali mak bapak aku ko perbutuhkan an!!!! mak bapak pantang kalo orang wat main ni....!!! kalo nk berkawan...ada caranyee.....tp cara kau tu...1000 kali ko wat...makin orang menyampah kat kau..ko nk mintk maaf ngan aku...huh....aku tanya kau....bape kali aku dah nasihatkan ko....jangan kecik...jangan...betol x????
tapi yg ko ni kepala batu sangat ni kenape? ko terang kan sikit....aku x unfriend ko dari fb aku pon dah cukup untung la....snang je manusia ni...wat salah mntak maap...ko patut rasa hormat kat akak2 dan abang2 ko ni......diorang bg support kat ko untuk berubah....kalo tekanan....nak maki orang xtentu pasl bukan caranya dik....
ingat...jangan pikir kita hebat...ada yg lagi hebat dari kita...jangan pikir kita hina...ada yang lagi hina daripada kita....ok....bukan susah nk jadi susah...bukan senang nak jd senang...ko pegang ayat ni...insyallah...boleh jd pendorong kat ko kecik..tu je aku nk cakap........salam.....








korang . aq na berubah . aq taw korg bnci aq . salah aq . KEWCHIK OPPA , kejam sngat kaw layan aq camni ! hine sangat . rase cam maruah aq tah kemane hilang nye . aq penat tebalkan mukew , campak jauh2 ego aq ke segenap pelosok dunia . p jadi cam ni lak jadinya . kaw gertak aq . wey pe aq mtk dari kaw . kaw taw nape ? aq  wat duno pe yg kaw tanye ? bub aq taw lau aq jwb kaw takan sudi lg trime aq . en ? aq taw kaw byk adek . depa sume bahagia ngan hang . aq pun na jd cam depa gak . TIGER sudi jwep trime aq . mgkin aq rase die pk ta semua manusie trlepas dari wat salah . so that die taw . lau kitew da berniat . kite akan buad just tggu mse jewp . aq cume mtk tolong korg . weyh ! aq da remove dr in sane just semate na jauhkan diri aq dari situ . p aq ta mmpu . kadang2 aq tewas nan air mate aq sndiri . aq rndu member2 aq . korg ta paham !! korg taw hidup korg je . hidup aq ?? ta pernah lak korg terpk na bantu aq . tolong aq tok berubah . (BODOHKAN AQ NA JD MUJAHID DIJALAN ALLAH ? TATAU LA BETOL KE TAK AYAT NI. P NI LA YG AQ HARAP !! RAMAI YG GELAK DENGAR NIAT BUDOH AQ . P TAH R . ) semoga harapan aq tercapai . aq mtk korg tlg aq . aq pent la nanges . :'( .... ... 





No comments: